Ogłoszenie o przetargu nr 1/2009

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Słupca: Opróżnianie pojemników do segregacji odpadów w 2010 roku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Słupeckiego, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 0 607 509585, faks 0-63 2743676 w. 44.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.slupca.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie pojemników do segregacji odpadów w 2010 roku.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opróżnianie 226 pojemników do segregacji odpadów (szkło, plastik, papier) w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010r. z obszaru następujących gmin powiatu słupeckiego: Lądek, gmina Słupca, miasto Słupca, Strzałkowo, Zagórów, Orchowo..

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

 

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie zbierania lub transportu odpadów; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 5.Posiadają zdolność do wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie harmonogramu wypełnionego przez wykonawcę na następujących warunkach: wywóz odpadów pomiędzy zbiórkami z danej gminy wymienionej w dziale II pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie może następować w czasie krótszym niż 15 dni od ostatniej zbiórki segregowanych odpadów i nie dłuższym niż 33 dni od ostatniej zbiórki segregowanych odpadów. Zasada ta nie dotyczy wywozu segregowanych odpadów- szkła z gminy Orchowo, wywozu odpadów z gminy Strzałkowo w miesiącach lipcu i sierpniu oraz wywozu segregowanych odpadów z miasta Słupcy w miesiącach maj, czerwiec, lipiec sierpień. Dla m. Strzałkowo i miasta Słupcy częstotliwość wywozu segregowanych odpadów w wymienionych wyżej miesiącach powinna odbywać się na następujących zasadach: wywóz odpadów pomiędzy zbiórkami nie może następować w czasie krótszym niż 12 dni od ostatniej zbiórki segregowanych odpadów i nie dłuższym niż 33 dni od ostatniej zbiórki segregowanych odpadów. Ocena spełniania w/w warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Załączane do oferty kopie dokumentów należy potwierdzać za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu. Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy - załącznik nr 2 I załącznik nr 3; b)zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.); c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. oraz d)wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1, e)pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), f)uzupełniony (zgodnie z pkt V ppkt 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) i podpisany harmonogram wywozu segregowanych odpadów - załącznik nr 4, g)parafowany wzór umowy - załącznik nr 5,

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminy.slupca.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Regionu Słupeckiego Adres: ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca, pok. nr 16 Telefon: 063 274-36-76 wew. 38 Telefaks: 274-36-76 wew. 44.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Związek Gmin Regionu Słupeckiego Adres: ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca, pok. nr 16.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

V Numer ogłoszenia na Biuletynie Zamówień Publicznych : 237879 - 2009; data zamieszczenia na Biuletynie Zamówień Publicznych : 09.12.2009.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Katarzyna Nowaczyk-Andzelm
Data utworzenia:2020-09-07
Data publikacji:2020-09-07
Osoba sporządzająca dokument:Katarzyna Nowaczyk-Andzelm
Osoba wprowadzająca dokument:Katarzyna Nowaczyk-Andzelm
Liczba odwiedzin:1781